Escudo de la República de Colombia
Sistema Nacional de Biliotecas - Repositorio Institucional Universidad Nacional de Colombia Biblioteca Digital - Repositorio Institucional UN Sistema Nacional de Bibliotecas UN

Guidelines for contributors

Cárdenas Beltrán, Melba Libia (2008) Guidelines for contributors. PROFILE Issues in Teachers' Professional Development; Vol. 10, núm. 1 (2008): PROFILE 10, No.1. Issues in Teacher's Professional Development; 211-213 PROFILE Issues in Teachers' Professional Development; Vol. 10, núm. 1 (2008): PROFILE 10, No.1. Issues in .

Texto completo

[img]
Vista previa
PDF
598kB

URL oficial: http://revistas.unal.edu.co/index.php/profile/arti...

Resumen

PROFILE Issues in Teachers’ Professional Development This journal, led by the PROFILE research group at Universidad Nacional de Colombia, is a publication for teachers of English interested in increasing their professional expertise. Starting from the assumption that our professional knowledge is enriched by different members of our academic community, this journal is mainly concerned with promoting the publication of articles written by teacher researchers.

Tipo de documento:Artículo - Article
Información adicional:This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Colombia License.
Palabras clave:TEFL, TESOL
Unidad administrativa:Revistas electrónicas UN > PROFILE Issues in Teachers' Professional Development
Código ID:15892
Enviado por : Dirección Nacional de Bibliotecas STECNICO
Enviado el día :24 Junio 2014 22:24
Ultima modificación:06 Junio 2018 10:36
Ultima modificación:06 Junio 2018 10:36
Exportar:Clic aquí
Estadísticas:Clic aquí
Compartir:

Solamente administradores del repositorio: página de control del ítem

Vicerrectoría de Investigación: Número uno en investigación
Indexado por:
Indexado por Scholar Google WorldCat DRIVER Metabiblioteca OAIster BASE BDCOL Registry of Open Access Repositories SNAAC Red de repositorios latinoamericanos eprints Open archives La referencia Tesis latinoamericanas OpenDOAR CLACSO
Este sitio web se ve mejor en Firefox