Escudo de la República de Colombia
Sistema Nacional de Biliotecas - Repositorio Institucional Universidad Nacional de Colombia Biblioteca Digital - Repositorio Institucional UN Sistema Nacional de Bibliotecas UN

Editorial

Cárdenas Beltrán, Melba Libia (2008) Editorial. PROFILE Issues in Teachers' Professional Development; Vol. 9, núm. 1 (2008): PROFILE 9, No 1. Issues in Teachers’ Professional Development; 5-8 PROFILE Issues in Teachers' Professional Development; Vol. 9, núm. 1 (2008): PROFILE 9, No 1. Issues in Teacher .

Texto completo

[img]
Vista previa
PDF
141kB

URL oficial: http://revistas.unal.edu.co/index.php/profile/arti...

Resumen

“If teachers are to commit themselves to research, they need to know that there is the possibility that their inquiries will be made public so that others can benefit from their findings. Moreover, as most academic researchers acknowledge, the prospect of publication is a major incentive for conducting a study. Thus, a final condition for teacher research is that mechanisms be in place to disseminate the results of the research”.

Tipo de documento:Artículo - Article
Información adicional:This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Colombia License.
Unidad administrativa:Revistas electrónicas UN > PROFILE Issues in Teachers' Professional Development
Código ID:16027
Enviado por : Dirección Nacional de Bibliotecas STECNICO
Enviado el día :24 Junio 2014 23:30
Ultima modificación:06 Junio 2018 10:36
Ultima modificación:06 Junio 2018 10:36
Exportar:Clic aquí
Estadísticas:Clic aquí
Compartir:

Solamente administradores del repositorio: página de control del ítem

Vicerrectoría de Investigación: Número uno en investigación
Indexado por:
Indexado por Scholar Google WorldCat DRIVER Metabiblioteca OAIster BASE BDCOL Registry of Open Access Repositories SNAAC Red de repositorios latinoamericanos eprints Open archives La referencia Tesis latinoamericanas OpenDOAR CLACSO
Este sitio web se ve mejor en Firefox