Escudo de la República de Colombia
Sistema Nacional de Biliotecas - Repositorio Institucional Universidad Nacional de Colombia Biblioteca Digital - Repositorio Institucional UN Sistema Nacional de Bibliotecas UN

Guidelines for contributors

Cárdenas Beltrán, Melba Libia (2007) Guidelines for contributors. PROFILE Issues in Teachers' Professional Development; Vol. 8, núm. 1 (2007): PROFILE 8, No 1. Issues in Teachers’ Professional Development; 179-181 PROFILE Issues in Teachers' Professional Development; Vol. 8, núm. 1 (2007): PROFILE 8, No 1. Issues in Tea .

Texto completo

[img]
Vista previa
PDF
146kB

URL oficial: http://revistas.unal.edu.co/index.php/profile/arti...

Resumen

Our Purpose The PROFILE Journal is mainly interested in sharing the results of classroom research projects undertaken by primary and secondary school teachers as well as adult teachers while taking part in the Professional Development Programmes carried out by the Foreign Languages Department at the Universidad Nacional de Colombia. It also includes articles written by teacher educators and guest teachers willing to disseminate innovations and research findings.

Tipo de documento:Artículo - Article
Información adicional:This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Colombia License.
Unidad administrativa:Revistas electrónicas UN > PROFILE Issues in Teachers' Professional Development
Código ID:16147
Enviado por : Dirección Nacional de Bibliotecas STECNICO
Enviado el día :25 Junio 2014 00:20
Ultima modificación:31 Enero 2018 21:13
Ultima modificación:31 Enero 2018 21:13
Exportar:Clic aquí
Estadísticas:Clic aquí
Compartir:

Solamente administradores del repositorio: página de control del ítem

Vicerrectoría de Investigación: Número uno en investigación
Indexado por:
Indexado por Scholar Google WorldCat DRIVER Metabiblioteca OAIster BASE BDCOL Registry of Open Access Repositories SNAAC Red de repositorios latinoamericanos eprints Open archives La referencia Tesis latinoamericanas OpenDOAR CLACSO
Este sitio web se ve mejor en Firefox