Escudo de la República de Colombia
Sistema Nacional de Biliotecas - Repositorio Institucional Universidad Nacional de Colombia Biblioteca Digital - Repositorio Institucional UN Sistema Nacional de Bibliotecas UN

The magic world of storytelling: some points for reflection

Castro, Martha (2002) The magic world of storytelling: some points for reflection. PROFILE Issues in Teachers' Professional Development; Vol. 3, núm. 1 (2002): PROFILE 3, NO.1. Issues in Teachers’ Professional Development PROFILE Issues in Teachers' Professional Development; Vol. 3, núm. 1 (2002): PROFILE 3, NO.1. Issues in Teachers’ Pr .

Texto completo

[img]
Vista previa
PDF
49kB

URL oficial: http://revistas.unal.edu.co/index.php/profile/arti...

Resumen

There are many ways to get students involved in the English learning process. Telling stories is one of the most effective ones. This article attempts to gather some pedagogical and psychological reasons why this kind of activity is important, not only to improve students vocabulary and make them achieve a feeling of self confidence but to let them develop social values.

Tipo de documento:Artículo - Article
Información adicional:This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Colombia License.
Palabras clave:TEFL, ESP
Unidad administrativa:Revistas electrónicas UN > PROFILE Issues in Teachers' Professional Development
Código ID:16426
Enviado por : Dirección Nacional de Bibliotecas STECNICO
Enviado el día :25 Junio 2014 02:32
Ultima modificación:31 Enero 2018 18:48
Ultima modificación:31 Enero 2018 18:48
Exportar:Clic aquí
Estadísticas:Clic aquí
Compartir:

Solamente administradores del repositorio: página de control del ítem

Vicerrectoría de Investigación: Número uno en investigación
Indexado por:
Indexado por Scholar Google WorldCat DRIVER Metabiblioteca OAIster BASE BDCOL Registry of Open Access Repositories SNAAC Red de repositorios latinoamericanos eprints Open archives La referencia Tesis latinoamericanas OpenDOAR CLACSO
Este sitio web se ve mejor en Firefox