Escudo de la República de Colombia
Sistema Nacional de Biliotecas - Repositorio Institucional Universidad Nacional de Colombia Biblioteca Digital - Repositorio Institucional UN Sistema Nacional de Bibliotecas UN

Editorial

Cárdenas Beltrán, Melba Libia (2009) Editorial. PROFILE Issues in Teachers' Professional Development; Vol. 11, núm. 2 (2009): PROFILE 11, No2. Issues in Teachers' Professional Development; 5-9 PROFILE Issues in Teachers' Professional Development; Vol. 11, núm. 2 (2009): PROFILE 11, No2. Issues in Teach .

Texto completo

[img]
Vista previa
PDF
105kB
[img] HTML
14kB

URL oficial: http://revistas.unal.edu.co/index.php/profile/arti...

Resumen

“The settings where research is conducted have also been expanded to include not only actual (and virtual!) language classrooms, but meetings and mentoring sessions. We now seek to examine not only what we are teaching, but what and how we think about what and how we are teaching. We now consider rich research data to even include conversations with learners about this wonderful process called language learning (p. 20)”1.

Tipo de documento:Artículo - Article
Información adicional:This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Colombia License.
Unidad administrativa:Revistas electrónicas UN > PROFILE Issues in Teachers' Professional Development
Código ID:16538
Enviado por : Dirección Nacional de Bibliotecas STECNICO
Enviado el día :25 Junio 2014 03:20
Ultima modificación:06 Junio 2018 10:44
Ultima modificación:06 Junio 2018 10:44
Exportar:Clic aquí
Estadísticas:Clic aquí
Compartir:

Solamente administradores del repositorio: página de control del ítem

Vicerrectoría de Investigación: Número uno en investigación
Indexado por:
Indexado por Scholar Google WorldCat DRIVER Metabiblioteca OAIster BASE BDCOL Registry of Open Access Repositories SNAAC Red de repositorios latinoamericanos eprints Open archives La referencia Tesis latinoamericanas OpenDOAR CLACSO
Este sitio web se ve mejor en Firefox