Escudo de la República de Colombia
Sistema Nacional de Biliotecas - Repositorio Institucional Universidad Nacional de Colombia Biblioteca Digital - Repositorio Institucional UN Sistema Nacional de Bibliotecas UN

Editorial

Nieto Cruz, María Claudia and Cárdenas, Melba Libia (2016) Editorial. Profile: Issues in Teachers´ Professional Development, 18 (2). pp. 7-10. ISSN 2256-5760

Texto completo

[img]
Vista previa
PDF - Versión Publicada
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

78kB

URL oficial: https://revistas.unal.edu.co/index.php/profile/art...

Resumen

A grain of sand does not represent much in isolation. Placed with many others, it becomes a beach. This metaphor exemplifies what happens with our contributions to the world of research. The research carried out by many of us occurs in specific contexts, takes small samples and its generalizations are applicable to reduced populations. We expect that our results may contribute to the solution of a local situation or problem. Placed together in the long run, the small and the big contributions may cause a great impact in the field of study or work in which we develop our professional life.

Tipo de documento:Artículo - Article
Temática:3 Ciencias sociales / Social sciences > 37 Educación / Education
8 Literatura y retórica / Literature
Unidad administrativa:Revistas electrónicas UN > PROFILE Issues in Teachers' Professional Development
Código ID:67952
Enviado por : Dirección Nacional de Bibliotecas STECNICO
Enviado el día :20 Septiembre 2018 19:58
Ultima modificación:20 Septiembre 2018 19:58
Ultima modificación:20 Septiembre 2018 19:58
Exportar:Clic aquí
Estadísticas:Clic aquí
Compartir:

Solamente administradores del repositorio: página de control del ítem

Vicerrectoría de Investigación: Número uno en investigación
Indexado por:
Indexado por Scholar Google WorldCat DRIVER Metabiblioteca OAIster BASE BDCOL Registry of Open Access Repositories SNAAC Red de repositorios latinoamericanos eprints Open archives La referencia Tesis latinoamericanas OpenDOAR CLACSO
Este sitio web se ve mejor en Firefox